lördag och nu är man hemma!

jaa man får allt sova snart.. missssste rju en timme och så ska man upp tidigt för ted ska på fotboll..
vill ju se han.. tror jag.. hoppas ted mamma eller så ska dit så man kan åka dit med..hittar ej dot :S vi får se imorgon,,


var hos becka inatt,, haha snacka om attt vi blev FULLA på cola.. shuit vad vi skrattta enda in i det sista..haha fniiss fnniss :P massa skoj och busssss.. :P rasta folk på yatzy mm man ska nog ej vara för tuff haha !!  ;)

sen idag var vi på vår marknad sen till unos :P KÖPTE en likadan tröja jag i lila och beckas i vit :P SKIT SNYGGA hihi :D till ett bra PRIS i like :D
sen hem åt fruktsallad,. sen körde jag hem till landet..fixa bullar först..
hemma och red ;D min lilla hästa pålle såå underbar när hon väl vill haha! lite busig men jaaa,, det blir ju såå:D
sen skulle jag busa lite med hunden..
MENNNNNNN det skulle jag ej gjort.. jaaa ! NU HAR man IAF en STUKAD TUMME..har skit ont inte alls skoj :( se hur det är imorogn


ajja i kväll blev det till mormor o ch ove..fixa lite till dem.. sen beställde vi mat :P mummsss

hem och åt och såå sen åt vi godis..

vid halv tio lite i tio blev hon..körde jag till LUND hämta tedddan och dan.. kom med tåget från stockholm..
sen hem.. hemma vid lite över 11..

näää nu ska jag sova,, iaf föröska sova...



/// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0