nu eee jag här :P

jaa ett litet inlägg kommer här.

tisdag : MIN FAMILJ:: :D  åt gott :)
Onsdag, fixa alla våra kläder.. sen på eftermiddagen / kvällen hos teds familj,, bjöds på jätte god mat..mumssssss :D och en god dessert :P
idag torsdag
har MIN UNDERBARA VÄN REBECKA, varit här hihi..
hon hitta en fin fin JUCIEPRESS till mig och ted haha :P om vi inte gillar det FÅR DU DEN :D hihi sen har vi ätit en liten bit choklad som jag sparat till dig..

Jag och ted VAR på willys i morse och inhandlat lite mat..
så vi ikväll var det korvstroganoff med ris.. hihi sen film och popcorn :P MUMS;;
tack för en underbar dag,, :D hoppas du gilla vår färg ;) och jag tror du kommer ikapp.. för vi bleknarrrr snart :D


// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0