Snö idag ? skulle inte våren komma ?

våren var väl på väg, men när jag vakna vid halv sex imorse MAJA ville ut.. snö ? på taket.. jaa det var det ju.. haha kalllt!!!!
men visst becka fick skrap rutor igår när hon körde hem, detvar kallat!

men jag tror att solen tar ju över, fast det är kylet! Men våren känns som den ändå e på G,,,
med ett litet bakslag bara idag.,, hehe!!




mmm nu tycker jag att det e dags.. RING! haha :P  nu tycker jag det dröjer för långtid, jag vill vil vill.. nu nu nu!
men jag är inte det enda som väntar.. tänker på becka med! hmm hopppppas på det BÄSTA!
för bådas skull... och vi VILL! NU :D


imorgon blir det något nytt och det e ju skönt att komma iväg,  träffa lita folk,,  vet ej riktigt vad det är imorogn men det återstår och se...!!

nu ska jag ? jaa ??
ted vad vill du göra ?

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0