Söndag,,

mm som alla vet  så går ju en helg väldigt fort. och det är just vad min gjort med,,
inte för att söndagen är slut inu, men man e lite trött, förlorat en timmes sömn i natt och man gick och la sig ganska sent upp upp sådär tidigt haha !

vid halv elva kom teds föräldrar och hämta mig.. skulle iväg och titta på teddan när han spela fotboll..haha skoj skoj :P
teddddddis din lilla TUFFING på plan:P haha men det e skoj att säga! någon av spelarna som kommentera det haha :P

sen tog vi en smoothie när vi kom hem.. en på mango banan .. mummmsss mumsss, med en macka och sååå ;D
jag hålle rpå att tvätta mina jobbkläder.. mm har egna med mig.. får se.. hur det går imorogn.. inte säker på att det går såå bra me dmin TUMME

jävla TUMME :(

// Sara

ska nog gå och handla snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0