tiden går..

tiden går fort ibland, tyckte nyss det var helg idag är det tisdag, snart helg igen :O haha nää inte riktigt men nästan!!
idag blir dte en kortis dag med.. men imorgon blir det nog lite tidigare och sen torsdag fredag är det tidiga dagar!  ojjojjj.. men jaaa sen är det ju helg :P skönt!

lina min fina.. tyvärr kommer jag ej hem idag, ska ju som sakt jobba.. haha lina sms igår kväll sen i morse ,, sen ringde mamma en stund senare & FRÅGA om jag skulle komma.. mamma är ju ledig idag såå det hade varit skoj men nää,, jobb först och främst!

helgen  kommer ju :Dsen ve man ju inte hur det ser ut till nästa vecka med jobb,,!!

det som är jobbigt att söka jobb är att det kan ta himla lång tid innan de hör av sig.. och sen går det en tid till..man vill ju ha ett visst jobb, då går man liksom och väntar att de ska ringa eller jaaa höra av sig,,när som.. men det är ju jobbigt att väntar typ över en månad,, ajja jag ska ej ge upp inu,,

mamma sa en smart sak.. men jaa då kommer just den där väntan.. iaf typ 14 dagar till.. menn vi får se!

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0