Trend i SKURUP :P

idag börjar trend i SKURUP med vila.. de hade lite extra erbjudande just nu för att det starta med det..

så jag och ted gick dit för att kolla..

men jaa nu är man ju deppig igen,, inte kläder för verken lite större eller LÄNGRA människor.. iaf inte mig!
man fick ju på sig det men det satt ju inte alls snyggt,, :( deppigt,,

man fick känslan att shit vad liten man måste vara för jaaa.. men så kan det vara

FINNS JU SÄKERT massaor av mämnniskor som det PASSAR på...

var ett par snygga svarta byxor.. som jag kan tänka mig folk fastnar för,,  och jag gilla de själv med liet haha :P fast jaaa,,,, ändå INTE!!!

ajja nu snart jobb!

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0