Uppe med TUPPEN!

idag ringde klockan sju noll noll,,
gick upp strax där på körde hem till teds föräldrar hämta en bil, körde och lämna vår bil på servcie eller ja vad det nu är, ska kolla lite saker,,  hoppas den blir klar idag,men jag vet ej.. hoppas!
sen ska det besiktigas med ju.... (tror det stavas så)  hoppas det går fin fint!

för annars är vi ju utan bil ! vil man inte,,,

sen tanka vi pumpa ett däck på bilen osv.

sen hem åt frukost,,
diskat hann jag med :D
fixat mig packat lite saker som jag ska ha med på jobb och såå..
så nu ska jag snart köra.. vara i tid eftersom jag inte är helt säker på vart jag ska!!

hörs sen ikväll kanske!

// Sara

HOPPAS!! ännu en dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0