snart helg..

jaaa då var det snart helg.. har ett pass på 11 timmar framför mig.. sen ska jag ha helg io tre dagar. ska bli riktigt skönt faktiskt! e trött på det redan.. så jag e glad för  mitt val. du som läser denna blogg tycker säkert att det e helt sjukt. ssom 20 år att säga upp sig fråns itt jobb. men om du hade haft de "chäferna" som jag har.. och hur de beter sig dels till sina anställda men även tillkunder.. och till leverantörer.. hur det tänker och en massa andra saker.. då hade DU förstått... tobbe sa till mig att han tyckte det var bra gjoprt med tanke på vad MARIE sa till mig den där dagen! HMM.. kanske  inte e det bästa att skriva en massa här men, jaaa jag mår ju inte bra över det och på något sättt måste det UT..ut ur mig..- al negativ energi..ska bli positiv,,,

ska börja kolla lite extra jobb.. någon något förslag vad jag kan göra lite i dec..haha inte för mycket bara :P
IMORGON e det dgas.. TOBBE ska vara med o del final i årets kock.. tjjjooohooo :PPPP hoppas det går bra..  och hans son tycker jag sak heta ruben... elelr hur man nu stavar til det... men lycka till imorogn iaf! :D


// sara         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0