Änglar och demoner,,



Från filmen igår, (hitta på internet)
Jag är / var inte såå insatt i filmen igår men jag måste säga att den var VÄLDIGT BRA,
jag fick tidigare på dagen veta  att om man ej läst boken skulle man gilla den mer än om man läst boken.. och jaa . kanske det stämmer ? vet ej.. MEN BRA var den,, :)
värd att se vill jag LOVA!

man blir eller man ska bli fångad av den, förlja den från början dels för man ska kunna komma på vem som jaaa... "boven" men även allt som händer, vilka personer som är vad osv,
Man kan inte riktigt förstå  hur den ska sluta vilket som är bra med den,  dock kankse man blilite besviken i slutet på hur den slutar, den slutar inte som man tror men DET e samtidigt väldigt bra!! :)

// Sara

SE DEN!!
bio är himla mysigt,, det borde  man göra oftare :D
men nu har vi varit med emma & fors redan två gånger detta året, vilket varit mycket trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0