Bröllop

hejsan..

imorogn är dagen Då... REBECKA och MAGNUS ska gifta sig. jag ska på mitt först bröllop och det är en av mina vänner som ska gifta sig.. himla skoj ska det bli.. jag är skit nervös just nu tänker på massa saker som ska göra.. vad för skor man ska ha.. !! vilket väder det blir imorogn... hoppas ju att det blir jätte fint.. ska vigas ute liksom.. hehe...

Båda ska säga ja.. de ska välja att leva med varandra hela livet osv osv.. det E en STOR sak vill jag lova... man hoppas att detta inte blir en trend i en liten HÅLA men.. det förvänar mig ikke..  dtwe händer ju så mycket annat.. folk fattar inte alltid vad de ger sig in i.. det e lätt innan det kommer. nu menar jag inte att  der e negativt så men.. ATT ALLA  FOLK MÅSTE EGENTLIGEN TÄNKA VÄLDIGT MYCKET INNAN DE GÖR NÅGOT STORT MEN DET FINNS INTE ALLTID...



men till REBECKA OCH MAGNUS ÖNSKA JAG ALL LYCKA I VÄRLDEN..

HOPPAS dagen imorong blir precis som ni vill att den ska vara... ses imorogn..

   
//SARA



None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0