ojj vilken kväll..

ja gårdegne var minst sakt lite rörig, haha men galen blev den! och vi hade skoj...  först in på föfesten var micke.. då var jag knappt klar, gör ju inget..hehe sen kom ume.. rebecka & magnus.. han sa hej.. ville typ ej vara med på förfestenhihi..
ja sen rulla det bara på med en  massa folk.. kom några osm man ej visste så ringde någon och sa att de ej kund ekomma osv osv.. det sluta BRA iaf :D skoj hade.. jag och rebecka gjorde massa goda drinkar.. bjöds på gurk och morots stavar..som folk ÄLSKADÈ ;) haha och lite snittar!


ett snaps glas gick sönder hehe.. ted sopa upp det men jag fick fram med dammsugaren, SLUTA ändå med att becka hade en liten bit i foten!!! DOKTOR emma fixa det...

alla gilla felicia haha , e ju bra! :D underbara lilla BARN!

någon kissa från våran balkong inte så bra..haha de under var ju ute!!! sen kräkte någon i en killes bil.. dock endast lite hehe men det kosta för han!

ajja vi hade kul..
på tingvalla hände det en massa roliga saker där med.. jag becka stod och prata med en gammal klasskompis då kom två andra.. jhaha snakca lite sen försvann två :P en blev överlämnad haha.. nä men vi dansa..haha jag gisela och becka..  ajja..

// Sara

       

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter som jag missat en jätte rolig fest:O:O hahahah:D

2008-12-26 @ 20:31:21
URL: http://linathegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0