vintern kom med blixthalka...

ja det kan man lugnt säga.. idag när jag steg upp var det snötäckt där ute.. hela skurup med snö :P haha

inte bättre blev det när man körde till jobb.. satte på radion ohh hörde hur folk kört av vägen nu på morgonen.. inte nog med det jag körde 40 km timmen..skulle på påfarten till ystad..haha tror du inte jag missa den..bara gled förbi..jajamensan.. halt var det.. fick vända sen köra åt andra hållet.. lyckades komma på.. när jag nära mig ystad lyssna jag fortfarande på radio..och då kom.. det där.. AMBULANSER BRANDBILAR , POLIS BILAR.. ja överallt mötes jag av det.. tänkte bara STACKAS de som kört av-- tänk igår var det hur bra som helst.. visst att det var kallt men inte trodde man att det skulle blir såhär..
jag kom till jobb och hem med i välbehåll.. hoppas du gjorde det med !



 nu ska man på midag hos emma och fors.. vara med felicia lite :D


// Sara

Kommentarer
Postat av: liiiina

synd jag inte var med er igår!... hade jú kunnat träffa felicia då med! hehe. har ju inte gjort något speciellt dessa kvällarna. haha:P men nästa helg kanske jag kan komma, aja, snart så, vill det!! kul i skurup, och man har något att göra förstås ;)<3 På jullovet hoppas jag kunna stanna minst 1 natt längre än vanligt iaf ;)

2008-11-22 @ 22:48:28
URL: http://linathegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0