gick ändå rätt fort

japppp dagen bara försvann

nu är klockan 10 man ska sova'
jobb imorogn :D

ystad vid 1 = tandläkaren
sen fika vi på SNUGGELS , var inte som förr... men helt okej!
sen titta vi i affärer inhandla mig en väska :O som fanns påbild på förra inlägget!
lina kolla skor!
köpte ett par flipflop gjord hon! den där lina :D
sennnnn ? träffa vi jenni

sen ÖB handla vi SEX paket TVÄTTMEDEL!!! ;) haha 7 liter lecakulor haha :!!

sen gick vipå info om BF.utbildning,, det lina ska GÅ :D
skoj skoj
många fråga vad jag hade valt.,.haha
"jag bara jag GICK ut SKOLAN FÖÖÖÖÖÖR TVÅ år sen " haha

ojj shit.. två årsen blir det i sommmmaR! fem år sen jag valde vilken linje..haha !!
mm  tiden går fort..

nu ska man nanna kudde!


// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0