lördag: städning och sola :D

dammsugat som gubben tjatat om en hel vecka :P
tvättat två tvättar :D
solat en massa på balkongen haha eller jaaa,. suttit och läst iaf :D
snart klar med boken :D idag var det sådär så man satt och grääääät lite haha :D!
sen har jag handlat , BAKAT muffins.. DE blev lite bättre idag men jag MÅSTE erkänna att LINAs blir bättre och godare.. kan bero på ugnen.. men vet ej! har ju ej testat baka dem hemma !
ajja de kommer bli uppätna iaf!


nu ikväll blir det nog snart en runda till affären igen, inhandla kvällsmat ? hmm vad vill jag ha ? ingen aning,,
har fixat lite små saker idag.. SKA POSTA och sååå..
jag hoppas på ALLT :P haha!
sen ska man kanske röra på sig en runda =
ta en härlig dusch ?
:D åhh YES!!!

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0