PÅ möte!

imorogn blir det ju mötes dags med juuuuu!!
får se vad det är för något ? om det är givande och skoj ? haha :P

idag håller jag på att fixa min DEKLARATION ojj då :P'
och ett annat UPPDRAG! :D
man får ju fösöka iaf! så får man se vad som händer liksom
alltid värt ett försök! :D
med lite önskan när man lägger tid på det!
MEn det blir STOR omställning fall i fall det skulle händA! haha!''


teddan ska börja vid 17 imorogn!

ikväll ska han på fotboll :P och då får man väl ut en rundA! OCH GÅÅÅÅ :d
sen sak jag se på tv 4 tror ja det var ?
HJÄLP jag är med i en japansk ..... show =??? hmm vad heter den ? jaaa något som verkarsjukt haha!


ha en bra kväll !

// Sara

Kommentarer
Postat av: Rebecka

vart har sara bloggare tagit vägen? :O

2009-04-21 @ 20:00:19
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0