Midsommmar är över!

jaaaaaa! då har midsommar helgen passerat med :D
haft en toppen midsommar :D
fest och fest båda dagarna :P
fast jag var ju til och med såå duktig att jag jobba en dag :P
TUR jag var ledig igår, hade varit dödsssstrött annnarsssss,, :)''


igår på kvällen blev det lite WII hos emma och fors :D sen hem till tosk och helene.. fick vara super NANNY ;:P
om jag får säga det själv haha satte små töserna på en typ bil och sen körde vi runder..
emilia kund eju ta fart dock hänhde felicia henne i öroen :P bhaha :D BUUUSUNGAR!!
feliciahällde även cola i knäet på emilia :P haha !!

hade en jätte trevlig kväll :)''

denna vecka ger mig då massa jobb jobb och joBB!
e ju bra med jobb!
som det ser ut nu,, ledig i helgen.. dock jobbar ted lite på helgen denna veckan ! och lite i veckan!

ajja det blir bra!
STTOOR trivs i min säng!¨
dock sov jag väldigt dåligt inatt :(
men ted var ju inte hemma när jag skulle sova!

 // Sara

Kommentarer
Postat av: Lina systern

hihi så busigt att du lägger ut en bild på mig :P men det e blev riktigt bra ;)

2009-06-28 @ 18:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0