dagen har gått fort,,

jaaaa tro det eller ej men dagen har gått fort fort :P

vakna åt frulle.. sen  viäg med mys bil.. och boka till vår egen.. nästa vecka.. sen lämna vi in cykelen.. ja ted hade nog förstört den igår :S haha vet ej! men nu är den på lagning,.klarar mig inte utan den.. haha :P
senhem,, jaa ?
vid halv ett gick jag till emma, vi gick en runda, sen var jag hemma vid lite i två igen.. :D var rätt slut då :P haha!
fika vi, tvätta lite och såå..
sen var vi på internet :P eller ja mest jag..

handla vi lite senare, lagat mat osv

nu har vi möts på BLIP,
nu ska jag snart duscha.. får hoppas ,.... imrgon.haha


Pratat med flera TREVLIGA människor idag :P
skoj skoj...

hopppas allt blir bra och att alla vill komma! vi hade tyckte det skulle bli super skoj :D

nu ska man duscha!

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0