Dansbandsgalan!

jaaapp då var det lördag,,

Fredag igår och dansbandsgalan, var på förfest i VEBERÖD hos cammi skit skoj :D alla e lite tosssiga som spelar fotboll haha :P skämt skämt! ;)
hade skoj som tusan iaf
sen fick vi som turvar skjuts dit,fats det ej var såååå långt mend et regna :(
ajja väls på GALAN ; där DANSA vi som bara den

efter en stund hitta jag min danspartner SARA,  :D (L)
träffa många trevlig personer
EN kille imponera rejält på mig när han svängde om mig på dansgolvet,
HIHI INTE trodde jag han var såå bra på att dansa,,
det var en och annan vild typ som hade svårt med byxorna..

Fick träffa emelies kille SIMON haha, försökte lura att jag och sara var systrara men det sluta  med attVI SNACKA om "FITTBURKEN" haha ingens om missat den väl :P hahahahahahahaha!
simon har en iaf :P

Tack för dans alla somvar där :P

10 min kvar av kvällen blev jag UPP BJUDEN igen på en lite lugnare dans.. hihi SKOJ!

sen spranga och och Fredrik holst till sibylla, musslan och erica tog en om väg!!!
DOCK var det STÄNGT, FAST det ska ha öppet dygnet runt!

INA dig missa jag ;(

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0