fredagen är här,,

vi alla har längtat ;)
mer eller mindre,,

idag ska becka komma till mig :D vi ska leka med choklad ,, skoj :)
sen ska vi äta SALLAD ;)
CHOKLAD, ut och gå en runda,, :)
sen ikvälll har jag lurat med henne på fotboll :) i oxie,, hur vi nu ska hitta till en plan där ??!!! ;)
efter det hoppas jag att vi ses efter den 26 maj.. har ju i tanken då,, får snacka om det idag :D
sen vet jag inte!! :(

imorgon ska jag nog hem.. träffa min unge till syster ;)
riida på min hästa pålle som jag ej träffat på två veckor nu eller mer :( men imorogn hoppas jag :)
vi får väl se,, lite saker somska fixas först!!

söndag blir det BIO :D på kvällen :D

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0