Lördag

igår var man ledig både jag och teddddds :P
idag ska han jobb på HÄCKEBERGA SLOTT :D
  och arbets veckan börjar idag för han och slutar iaf på fredag nästa vecka!'
ev lördag vi får se,,, men det e ju najs med jobb och pengar i slut ändan :P
och jag ska nig på fotboll igen :P haha sen middag/kalas ikväll :D SKOJ
imorgon blir det jobb " nya jobbet" haha ? ;)
ska bli skoj iaf!
alla e ju 20 :P
sen jobbar jag måndag och tisdag..
sen måste jag ta tag i andra saker ..
VILL ju hem snart och rida,, har ju inte varit hemma på jaaa ... ?? hmm snart två veckor tror jag..
dock e ju inte vädret det bäsat men hoppas att det kommer igen
sen har ju att och annat till veckan där på som jag ska försöka fixÁ! PÅ BÄSAT SÄTT,,


// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0