Minne för Livet,, :)

När man delat livet i 30 år och tro jag verkligen på den kärleken, att man dessutom är så Gulliga inu att man vill gifta sig, höjer vi glasen för att skåla och önska de EVIG LYCKA!
gårdagen var mitt andra bröllop i mitt LIV och det var MIN POJKVÄN/SAMBO´s föräldrar ev svärföräldrar ;)
Det har varit väldigt hemligt men väldigt roligt ända från början fast ,
teds kommentar var; "varför det ? " hihi :D
MEN Gudddd så vackert i KYRKAN fast det baravar
jag, ted ,jill , my Morfar och farfar
Vi tände ljus för Farmor och mormor som var med oss genom det brinnande ljuet,
jill var brudtärna och hon satt på min motsatt sida,
när hon såg sin mamma gråta av LYCKA, grät HON ännu mer och JAG med, vi satt där och tittalite på VARANDRA men
när vi gjorde det grät vi ännu mer AV LYCKA!

DET som var mest känslosamt var när det sa "JA" till varandra och de skulle läsa det prästen sa.. åhhh så vackert det var,
det var så vackert fast de varit tillsammans i 30 år såå var det som ett nykärt par,,

dagen i allmänhet var bra med, en god middag med massa skratt, på SVANNEHOLMS SLOTT
Morfar var först på tallriken i varje rätt och la den första kommentaren,,
,ÖLEN jäst över
vinet var GOTT

vattnet hade fina flaskor och minnena stannar i vårt MINNE och hjärta
att se någon LYCKLIG e det bästa SOM finnnnnssss (L)

ALLA har rätt till den lyckan på något sätt!

kvällen hemma bjöds på TÅRTA som jag bakat,, den blev i sina våningar :D hihi,
det var skoj..  att få baka! :)
sen var det kaffe och godis med lite tv tittande..
BONDESÖKER FRU ;D

Tack för en underbar dag och massa lycka till er!

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0