Mitt mål,,

mitt dags mål klara jag av idag
var i bräkne och var duktig, som tusan ;)
dock har jag ont i ryggen  nu :(

ted får snart kommahem och fixa den till mig!  inte skoj,, sitter ju inte bra här heller,
vid barbordet
här euro vision bakom mig på tv, alla låter ju samma tycker jag,
det inte alls som förr,,
det e likt sveriges tycker jag mycket samma stuk,,


purén har ej löst sig inu :( hoppas det gör det till näsat vecka, fast det kan ju gå med frysta bär ochatt man fixar till dem men jaa, det kan bli Dyrare, men då får man ta det kanske,.,,
bara det blir bra,
har ju en bild,, i huvudet nu, hur jag vill att den ska se ut,,, jaaa precis
det som ska ha puren inehåll,,!

nu ska jag snart sova!!
e jätte trött vid halv nio satt jag nästan upp och sov i soffan ;)

// Sara
längtar tills fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0