Ska bli skoj!

ja imorgon ska MAMMA komma hit.. :D
hon har fått presentkort vid två tillfällen i affär här i SKURUP så nu ska hon fixa det..HOPPAS iaf haha vi kan hitta lite till henne,
prata med pappa en halv timme innan haha :D hade inget bättre för mig :D
Mamma är på BANKMIDDAG, ja visst låter det FINT, min mamma sitter med i STYRELSE I banken haha :Pohh så fint :D det e,,, roligt och bra..  ;) haha det låter SOM SAKT BRA!!!! :D
pengar måste ju skötas på rätt sätt ! i dessa dagar! KRIS dagar!
fast börsen har gått upp 20 % iår :D BRRRRRA!!!!! :D
för er som har fonder :P

nä nu ska jag ? hmm
cykla til teds föräldrar ? hoppas de är hemma,
e rastlös!! som TUSAN!!
men det är just det att jag inte kommit ner i varv!!!

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0