snabbis!

veckan har gått fort..

imorogn börjar jag klcokan sju :D upp halv sex.. åhh shiT!

igår jobba man från halv nio på morgonen och sluta typ HALV tvpå på natten. två dagar i en smäll :P
sen idag kom ett lagom pass som jag ej räknat med men som varit jätte trvligt

gisela : "vart tog han vägen?"
sara: "jag vet ej, kankse  ute och smyg rökar"
gisela: hmm ?
liten stund senare
Gisela : "han sitte rju där ute och rökar med sina kompisar, på arbetstis, han jobbar ju"
sara : haha jaaa det gör han juu, tur inte cheferna är här"
gisela: " nä hade de varit här hade de blivit arga"

ännu en stund senare
"Han" kommer in..
sara/ gisela : Vart har du varit ????? ;)
Han : "jag har varit ute och plcokat disk.."
HAHA står han den stackjaren med en tallirk i handen haha ;O
Vi bara : " jaaavoiist och rökat med dina kompiskar HAHAHA"!!!


som det kan gåå :P men roligt hade vi.. sen prata vi vett med honom ;)

tack och godnatt

LINA min syster jAG LOVAR du skulle gillat dennnnnna "HAN" haha en ung kille född 93.. och jaaaa :psåå ...

mm berättar på annat ställe haha
verkligen en KÄRPÅG! som passat LINA
:P


Kommentarer
Postat av: Lina

hahaha låter ju lovande? hahahaahha fast killar som röker är väl ändå minus? :P ahhaahah berätta mer ja, ring mej nån gång imorn och tell me!! :D

2009-05-03 @ 21:36:29
URL: http://linathegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0