Städning,tvättar osv!

gick upp vid halv tio :D kan berätta att jag fick och la mig vid tio igår kväll haha, SKÖNT :)
ted komhem vid ett i natt
sen åt bvi aiaf frukost, stdäat lite, dammsugat, kasstat tidningar, pappkartonger
jag hålle rpå att tvätta, andar tvätten ny
håller på att RENBÄDDA sängen och  såå :)
luftat täckena och kuddarna :D'
' nu ska vi snart försöka hitta något vi kan äta till LUNCH =?? hmm...

sen vid halv tvä tar ted tåget till jobb
vid halv tre ska jag till stan YSTAD på jobb möte :P
hoppas det blir givande och såå,,,
men vi får se

en annan ska vi hopaps idag är ett PAPPER :P för teds del såå vi vet :P
eller som jag säga såååjag vet :D
'
på fredag ses vi :D
kanske jag kommer till dig efter den 26maj :D

// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0