vilken tråkig dag,

Det som kunde blivit en riktigt bra för sommar har just nu försvunnit.
Men APRIL månad har varit en BRA månad med massa SOL.. vilket är tur, för jag har kunnat behålla min färg lite hehe,
dock skulle jag behöva SOL idag, känner mig lite blek just nu,,
jaa MAJ månad har gett oss två regniga dagar, vilket inte alls är SKOJ!
hoppas att vi kan få tillbaka det underbara fina vädret snart.. typ till helgen iaf!



Min dag i dag består av lite små plock i lägenheten.. är lite trött idag men jag påverkas nog av vädret med,
håller på att tvätta, det är en stående grej tror jag haha :D
diskat och såå. ja sånt man gör när man bor hemma ifrån!

// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0