Kocken som satsar på Kock- VM

igår dagens tidning kan man läsa om anders vendel som har kommit med i Bocuse dÓr en mycket fin kock tävling för kända och duktiga kockar som vill mer än bara finns!
 detta året är det visst bara tre kända kocka och deras "höger hand " fast det framgår ju inte men så är det ju :P
JA för det vet ju jag :D haha förra gången då det var uttagning till Bocuse dÓr var  jag anställd på Skogströms och PETER J SKOGSTRÖM var ju med :D det året var det fyra olika kocka och deras"höger hand"

Får väl säga att tiden går så fort såman glömmer saker väldigt snabbt men själv grejen kommer man ihåg och KOCK ROCKEN har man kvar :D hänger där snyggt i garderoben,
även om det inte gick så bra för "OSS" så är det ett stort minne för mig och säkert för honom med:D

ska bli kul och se hur det går för vår skåne profil denna gång! HOppas bra. hade också varit roligt att veta vem som är "höger handen " kanske någon från skoltiden.. man får ju max vara 23 år, så var det när jag var med :D

Ajja detta ska bli skoj att följa :D HOppas vi kan läsa mer i tidningarna om det!

 // Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0