Dagen innan..

- YES imorgon måndag då tar jag mig till Kristianstad och infinner mig i aulan 8.00
ska bli så jäkla skönt att det kommer igång nu snart, så man kan se vad det är och vad som väntar mig :) har längtat länge nu & känns som evigheter sen man fick veta det!

Helgen har varit BARA BRA :)
fredagen med Kalas för två tjejor som närmar sig 25 ;) haha! god mat och trevligt sällkapsspel :D TACK!
lördag blev det HÄSTAUKTION med pappa & lillsyrran I EKERÖD, lite tradition faktiskt! hitta en fin ardenner men jaa. kul att kolla iaf!
på kvällen blev det mat & äpplepaj hos teds familj sen en sväng till Helene & tosk!
MYCKET TREVLIGT ;)


nu i eftermiddag blir det fotboll, får kolla på teddis idag, hoppa över det igår och då gjorde han MÅL som vanligt när jag ej är med :P haha lite skämt! :)
sen blir det TACOGRATÄNG sen säng tidigt för det gör man när man går i SKOLAN :)

HAR EN JÄTTE ROLIG VECKA FRAMFÖR MIG,, längtar en massa till allt som står på schema :P


// Sara

Trevlig söndag!



Kommentarer
Postat av: Rebecka Eriksson

ohh bakar du? håller tummarna för dig imorgon! så rolig!!! Puss <3 love you

ps. superroligt att du bloggar :D det gillar jag!

2010-09-12 @ 13:58:01
URL: http://rebeckajoensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0