Semestern slut...

hejsan...

då har man lyckats klara av första dagen på jobbet hehe..  det var segt imorse men det har g¨ått bra. alla som jobba har ju varit lite lediga nu så.. sen snacka vi lite om hösten eller vad man ska kalla det, nu i aug ska vi ta det som det kommer sen i september ska vi göra klart med schema och så..  de snacka om att jag ska komma in mer i matlagningen än vad jag är just nu. sen snacka de om att man ska börja senare osv.. men det lät kass.. då lär man ju förlora timmar .. eller ? hmm..


jaja.. nu ikväll när jag kom hem var jag väldigt trött men i morgon kommer TED (L) och då villjag att det ska vara fint.. har ju TYP lovat det .. och det är det nu med.. lite iaf haha !

// SARA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0