Tisdag , semestern börjar närma sig sitt SLUT...

hejsan svejsan...

tisdag idag, bara imorgon med ledigt sen är det dags att börja jobba.. pålördag e det ännu ett bröllop, för peter.. kommer vara så lite olika nu framöver. lite för peter lite för johanna hihi...

sen ska man ju själv på ett bröllop :d den 15 aug :D skoj.. det ska bli kul att själv gå på ett nu när man jobbat på ett ex antal hihi... tanken på hur många bröllop jag har jobbat på ? hmm.. var svårt. eftersom iblnd är det bara en fest man jobbat på men snart 10 iaf.. hihi.. 1 i lördags , nu på lördag, nästa lördag sen den 24 och 30 sen den 4 okt och någon gång i sep.. jaaa... det blir en del nu med...


får se hur det blir på jobbet sen.. hoppas bra... vill ju vara där ett tag till. hoppas det funkar med den nya tjejen FRIDA..


idag har jag inte gjort så mycket.. städat har jag ju...

sen har jag fikat med EMMA.. var skoj.. dock ingen BEBIS inu.. men snart kommer den ... HOPPAS!


nu ska jag gå till tven lite.. titta film...

ted är ute i skogen och bygger upp tält som han får riva sen igen haha ! det är LUMPEN haha



// Sara 

None         tagen på Midsommar 2008           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0