bingolotto

nu är det snart dags och sova, imorgon är det dagen då man skjuter raketer som bara den hehe, dock har det skjutits jätte mycket idag och igår.. natt som dag som kväll hehe.igår var vi och titta lite me juu..

ja ikväll då har man spelat  lite bingo, inte för att det var som ett vanligt bingo spel men ändå hehe. dock man tyvärr inget, ändå var det sååå mycket på spel..HMMMM nu när jag skulle gå in och kolla lotten gick det inte att rätta dem, sjukt skumt!

ajja, idag åkte min kära syster hem. jag saknar henne men ted tyckte det var skönt haha!!! vi har iaf hållt på med hennes hår hela eftermiddagen hehe. blev väl sådär, fast vad ska man ränka med när man gör det hemma och det som vi gjorde hehe. jag tycker iaf det blev OK!

// Sara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0