Fredag...

dagen då jag börjar jobba denna veckan hihi.. det sak bli helt okej.. visst man kan ju säga att det är himla skönt att vara hemma.. men nä, nu blir det jobb. KOMMER KÄNNAS BRA sen i jan närman får lön. som dessutom ska finnas för hem resa saden någon gång.. haha:D

nu är det bara ett par FÅ dagar kvar till JULAFTON.. skoj :D vi börjar fira redan på tisdag såå :D

ted ska ut och handla en del julklappar idag hihi, kan ju säga att vi ej kommit så längt som man borde hehe! men jag litar på honom tror han löser det idag :D

idag  har man fått lön, kan ju säga att det är GANSKA såå skönt .. gutttttttt!!! ted har fått det med och sitt MUCK bidrag med juu... ojoj ;) kanske man får en fin klapp redan idag haha som vi  prata om igår kväll :P haha som har blivit billigare nu den senaste tiden :P JAG VILL HA EN ROSA :P haha det är inte en dator jag snackar om haha !
idag fortsaätte rmitt arbete med de där papperna.. hmm. halva har jag skickat iväg iaf! men nu måste jag ha ett arbetsgivarintyg! hmm !

// SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0