haha min kära mor

ja som man kan höra på tv så har diriktören på FÖRSÄKRINGSkassan avgått..haha och det ska komma en ny..jag säger bara HUR SKA DETTA gååå, de anser att de ligger bak men de lägger ju faktiskt pengar på en massa annat.. men det är roligt att höra va min kära mor har att säga.. är ju hennes jobb det ahandlar om haha .P


nog pratat om det! jaaa man tog sig i kragen och gick på gymmet en bra stund.. var skönt.. dock kan jag säga att jag som inte är så tränad känner detta bra i min vader hihi :P men jag är nöjd med MIN INSATS!

imorgon tar min ledighet slut.. haha men den kommer snart igen.. hoppas att helgen går väldigt fort.. !
fredag 14-22
lördag9-22
söndag14-22
sen ska man fira jul.. tyvärr får man inte jobba det sista med BECKA lite ledsamt men imorgon är det ju DIN DAG :D
20 år :P GRATTIS :D systemet kallaaaaaaaaaaarrrr på dig :P iaf inför den 25 dec hihi

// sara

 bjuder på en härlig sommar bild :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0