jaa idag ....

är det fredag, känns inte alls s¨å för mig eftersom ja ska jobba ikväll och hela helgen. men det ska nog gå bra såå :D man bli8r så trött av detta väder bara...
igåc fick jag veta att anton sökt jobb på saltan, extra hihi idag fickjag ett samtal av honom hihi.. får se om vi hinner ses någon dag.. jag ska ju typ inte vara där jätte länge till.. där e ju typ inget jobb mellan jul och nyår.. och nyår vill manju ej jobba :P haha.. sen blir det ju nästan av resa för min del.. fick veta att emelie skulle jobba hos danne.. visste ej att det skulle öppna nu..eller jooo. men ej när.. hihi får man väl gå dit och äta snart.. se vad det är förställe..   :D


min katt har fått fnatt haha :P jag vet ikke vad det är med henne.. helt skum är hon... hon vill vara ute sen vill hon in liten stund,.. sen sov hon typ sen ringde det i min mobil.. haha då börja hon snacka.. haha sen ville hon utigen.osv!

teddis jobbar idag med..jobba igår.. så vi ses inatt / ikväll.. dock ska jag upp tidigt imorogn ...


// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0