..ledig...

jaaa idag var man ledig med... ,men imorogn är det dags igen.. för jobb.. det är himla skönt att vara ledig då vill man ej jobba. men när man väl är inne i jobbet funkar det ju bra.. och såå..

idag har man varit på boan en runda. såg EN PERSON som jag ej sett seni mitten av juli.. men som var min bästa vän tidigare! skumt.. ?!
nu mår jag kass.. har ätit en macka.. får se hur jag mår ,, ville ju träna.. så jag får väl orka det! sen ska vi äta gott senare ikväll.. ted ska iväg och träna fotboll med SIN pappa haha!
igår var man hemma hos mamma och pappa.. hic lillsyrran :P
sen var man hos mormor och ove..  kvällen tillbringa jag mest hemma hos UFFE i hans nya hus.. skit roligt att se.. och att få TRÄFFA dig.. :D sen var jag en runda hos robban med.. titta i hans huis.. haha de bor rätt nära varandar nu igen haha!
sen hemm ,sova.kl vra ju typ över 12 när jag kom hem.. men gjorde inget var skoj och så var man ju ledig idag :D

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0