mamma mia!

JA ÄNTLIGEN EFETR LÅNG TID HAR JAG SETT DEN...:d och jag köpte den dessutom haha och jag *ÄLSKA denn..sjukt bra om jag frå säga det.. haha ted tyckte ju sådär men jag gilla den! nu drömmer jag om att driva ett eget hotell haha som i filmen.. någon som hänger på? :D

idag har jag inte gjort så mycket eller ja.. har ju stådat en del.. små plckat.. diskat,. tvättat och såå.. sen tog jag ett pass på gymmet :d skönt :D dock va jag slarivg med aerobicen idag..men jag var iaf på gymmet..

imorogn blir det åter jobb igen, får se hur det går..hoppas bra.. ska jobba med becka vad jag vet :D


idag har jag gått med i en BLOGGTÄVLING! som man får se ikväll..haha dock e jag nog en på tusen.. men ändå :D


// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0