¨nu då

ja än så lämge har jag inte kommit i säng haha jag sitter i sängen, sitter typ bara vid denna datorn ny. JAG verkligen ÄLSKAR min nya dator hihi den har funkat sjukt bra iaf. såå jag hoppas på det bästa nu när jag lagt en hel del pengar på den. fick en kommentar idag, vet ej vad jag ska tänka.. jag hoppas att det är ett bra köp iaf! :D och såå...


sitter och titta och glor på en massa skit , ser bara den ena efter den andra i dne lilla håla jag kommer ifrån som ska ha barn, jagfatttar inte i visa åldrar hur de tänker. tänker de alls ? tror inte det ? eller jaaa ? någon som har bra utlåtande om detta ? hmm jag tycker själv att BARN är super, som nu när emma och fors har lilla felicia men jaaag??? jag har ju mycket jag ska hinna med innan jag ska ha barn haha eller jaaa man vet ju aldrig, men det ska ju kännas bra när... ajja, vi får ju se!!!  den tiden kommer att det är dags det hoppas jag verkligen.. men kanske ej just nu haha. med den denna "sits"  vi har....


idag när jag titta på blondinbellas tvblogg såg jag tipset om att kommentera andras bloggar..hmm ska nog ta och göra det !

// Sara

Kommentarer
Postat av: H A N N A S

sv: Ja verkligen kasst! :/

2008-12-31 @ 00:07:04
URL: http://haniepanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0