Shopping

jaaa då har man varit hemma några timmar sen sin shopping tur :D blev malmö city, inhandlat en ny kofta-svart :D sen ett typ kläning/tunika rödrandig, sen handla jag en berlock :Dhihi

lina handla en jätte snygg blå tröja :D kommer på bild , sen en svart kläning till nyår, tror det är en sådan becka har hihi

kom hem sncka lite visa sakerna, sen fixa vi oss jag snacka med mamma lite sen gick vi snabbt bort till typ bilprovningen titta på massa RAKETER!  jätte roligt och jätte FINA var dem, dock var det lita tråkigt väder...

sen hem till oss fixa mat, chikennuggets med gaufrettes tror jag det heter! och lite sås :P

// Sara

    två fina bilder haha den till höger har jag tvingat henne på hehe. är min :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0