sitter och sover...

ja snart ska man sova, väntar på tvätt maskinen ska bli klarbara så jag kan hänga upp det.. är typ mina svart shorts som jag ev ska ha imórogn kanske.. vi får se.. ska till ted farbror vid 3 tror ja det var. och vi ska nog med dit. men jaa.. tvättar iaf dem falli fall..

har tagit fram min lista på vad som ska med till spanien, jag längtar men jag kan ej fatta att vi åker snart, väldigt snart..ska bli skönt!(fast ikväll kom ännu en insident, skit tråkigt, men va fan du bryr ju inte dig, lyssnar inte.. och säger bara samma sak till mig, HÄRM APA!!!)
aj´jjjjaaa jag hoppas det blir bra där nere..



jag älskar min nya dator.. underbarrrrrrt BRA,, faktiskt himla sköna tagenter... hoppas våran ipod kommer snart.. kanske måndag ? hmm då ska mna ju bara hittta hörlurara sen med hehe!!


godnatt!
// Sara



Kommentarer
Postat av: Anonym

det e en hemlig vem jag menade;) Men inget att bry sig på. Hheheh var mest skönt att skriva av sig det i bloggen också så XD. Hm NÄR KAN JAG KOMMA?????<3<3<3<3<3

2008-12-26 @ 23:45:46
URL: http://linathegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0