Systeryster,

ja nu i eftermiddag kom min kära lilla syster. vi vet ej vad vi ska göra men vi kommer väl på det. tror det blir en film :D känns som klockan är mycket och då är hon just nu typ 7 haha.
jag tog en bra runda på gymmet, gimla skönt.. sen hem om, åt lite smoothie på banan,hallon och filmjölk hihi, sen på cykelen låna bil av ted föräldrar hämta lillan i veberöd hem till dem igen lämna bilen sen gick vi hit.. hihi sen handla vi.. så jag e rätt trött nu.

imorgon blir det shopping i mamö om jag fattat rätt.. ska fixa lite saker... och handla tror ja...


snart nyår blir dte lina sitter och snackar om det just nu, vi vet vart vi ska, blir nog rätt lugnt tror jag hihi. ich jag vet vad jag ska ha på mig!

// Sara

      SYSTRAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0