sista gången...

ja då var det sista gången ted  åker upp på en söndag kväll.. känns inte som mna fattar det.. kännss ändå skönt..hehe... dock kommer han hem på lördag, de ska ha avslu´tnings fest i göteborg på fredag.. så han sover där kör hem på lördag.. jag hade tagit ledigt på fredag för honom skull men skit samma..haha... vill att han sak ha kul det sista de gör nu ju.. sen i helgen åker vi bort..hemligt ställe.. :D

han körde bil up så han körde lite över nio.. jag e trött men jag vill veta så han kommer upp i  bra skick... nu när det e mörkt och så, vet ej vad som kan hända.. hoppas det går bra iaf...


helgen har varit bra.. igår vard et DOP..jätte fint... ska lägga in bilder på PIXBOX så snart jag kan.. kanske idag ? haha


// Sara


imorogn e det dags för ett nytt ställe.. oj oj! hoppas det går braaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0