15dagar

jaa man kan ju bli väldigt störd över visa saker haha.... men samtidigt ska man ju var respektera folk,.. men det görs inte.. där jag känner till det och där jag menar.. men nu e det 15 arbets dagar kvar.. haha.. sak ta det som det kommer.. och bli lite gladare imorogn.. dels för att en vis person nog inte e där och för en annan kanske mjuknar lite... haha vi frå väl se...
 nu blir det snart träning iaf., gutt..

var en runda på stan kolla kläder tills fredag nästa vecka.. måste säga att jag tycker det e svårt... haha vi får se.. beror ju på när jag slutar och hur mycket tid jag orkar lägga innan man ska köra.. typ 1½ timme .. men skoj ska det bli iaf :D


ted ted.. får gärna komma hem nu snart... pussas...



linnnaaaa min syster..lyssan på mig, jag vet hur det ska vara... och skit i om någon tycker den e stor... den e snygg och du är snygg i den :P pusss på dej!


// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0