19 jobb dagar kvar!

oj vilken inställning man fått helt plötsligt.. man blir så trött så fort., hoppas iaf det går som min planer tänkt...  visas atittyd var lite sisådär.. men det e inte lätt när det e svårt...  jobbat annasr har gått rätt bra..och såå..

träningen idag var himla härlig... "svitttttt" och daaannnnn :P haha,,, gutt... längtar tills mankan träna lite mer för det har jag tänkt... i mitten av nästa månad,...

men fy SARA fan va hemsk tank att bli arbetslös...  folk fårgar vad man ska göra sen.. om man fått nytt arbete osv..men nä.. inget så.. när jag jobbat klart denna tiden vill jag inte jobba för mycket mer detta året.. sen nästa ÅR..då ska vi på ett nytt ställe och en NY HELT NY plats för mig.. får se hur det går.. hoppas bra.. lära sig lite SPRÅK!

sen kommer man ju hem någon gång igen,,,

lägenheten då =?  ted syster MY... har lovat..så det e ju bra!


jaha då sitter man här själv igen.. i denna lilla håla, ted åkte idag.. nu ska han BARA åka hemma ifrån 3 gånger till.. om exakt en månad muckar han.. så då kan ju han jobba sen :P förmig med liksom haha :P
nä men det ska bli riktigt skönt när det e slut.. haha det e ju jobbigt samtidgt som jag klarta typ 9 hela månader nu.. så e en månad inget! kommer gå fort ( hoppas jag )


näää, nu får man väl sova...

emma som jag skrev, filmen var toppen även en kille gillar den fast de inte gillar romantiska filmer ;)

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0