80list!!!

javisst .. man är ju förr på 80-talet.. inte nog med nittonhundraåttiåtta! jaaa det e inte lät att vara ungdom.. man ska ju vara gla man har jobb osv :P men va fan! här komemrjag och vill fan inte gå in i väggen! nä för tusan..nu måste något göras! idag fick jag visserligen en adrenalin kick av att tjafsa med CHEFEN,.. men va fan.. en chef ska vara tacksam att man jobbar för dem.. inte som MIN/ MINA.. bara klagar alltid något som inte e bra osv osv!!! hmm det DU sa till mig..hm nu sak dufå bita i det sura äpplet! HMMM!!!

nog med det..nu komemr vi till det roliga..
inatt kl 00.20 kom tobbe och annas SON.. vägde 4550 och var 51 lång..:D fick en jätte söt bild innan idag--ska lägga ut den.. grattis till er... så nu ska tobe vara hemma i 14 dagar med början idag! hihi.. det e så roligt med BEBISAR tycker jag.. :P







emma och fors lilla felicia.. hon är ju så söt :D



imorogn blir det skoj.. :D ska på TJEJKVÄLL:. det e något jag verkligen kan behöva..hihi! ses imorgon. :D


// Sara

på  måndag då måste man ringa en massa viktiga samtal om allt som finns...!!! att behöva veta .. för att...... men ja...snart e det ju jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0