Atmosfär

jaa igår kväll var jag och ted och åt på ATMOSFÄR i malmö.. var riktigt trevligt faktiskt.. mycket god mat och så.. jag blev väldigt förvänad hur god laxen var ..hhaha mmummmusss:P
det var inte så himla farligt dyrt heller.. det var heltklart de 800 kronor vi la ut på en VÄLDIGT GOD MIDDAG och en mysss och trevlig kväll ts.. efter vi ej setts på 1½vecka..  ska du ut och äta :P TIPS!!!!
sen vill jag äta på ysb me.. med becka och hennes kille.. säg till när du har tid.. i helgen ? kanske ? hör av idg då :P

 idag har DANNE MULLER vrait inne och jobbat lite hos oss.. himla kul, HAN SKA STARTA en restaurang i YSTAD nu snart.. ska bli skoj..kan man gå och äta på ett riktigt bra ställe.. längatr tills han öppnar.. ska äta där då.. haha hoppas jag hinner!
 idag på tåget hem träffa jag EMELIE och ANTON somjag jobbat ihop med i ty 8 månader innan förra året..hihih var skit kul att se dem.. roligt att höra om en massa saker osv osv..


jobbet annasr jhar gått bra,., FRIDA tjejen på mitt jobb hon e duktig.. fast hon känner att allt inte gått vägen har det blivit bra skaer till slut.. tack för att du KÄMPAR! :D (hoppas du läser detta)



nus ak jag nog snart se film med TED... MYSA.. skönt att ha han hemma  då och då :P hehe.. men snart om jaa nästan en månad kommerhan ju hemma hela tiden iegn.. vi får väl se vad det blir för film, hoppas han tänkerpå mig lite.. jag gillar ju ROMANTIK :D han massa annat skit haha :P


nu är han i dörren!!

// Sara

Kommentarer
Postat av: R Eriksson

hej snygging! helgen blir lite tajt, ska jobba hela dagen imorgon! och lördag är och upptagen, men kanske helgen om två veckor kanske.. hihi vi får snacka vidare om det, hade ju varit superkul! hihi PUSS saknar dig!

2008-10-09 @ 20:27:33
URL: http://rebeckajoensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0