Måndag! tiden springer iväggggggg....

ja då var det måndag och dessutom måndag kväll.. tiden bara springer iväg för mig..haha eller jag för alla...

ted kom i fredags. sen blev det middag med emma och fors :D blev taco..mums...
lördag var det jobb på dagen, sen blev det middag hos teds föräldrar.. teds pappa fyller år nu imorogn men middagen jaa då på lördagen... senare påkvällen blev det hem till holst, hans nya lägenhet..skit fin.. sen var vi där.. trevligt folk och såå :D

söndag.. sov länge, sen hem till landet.. var där..typ fira mamma :D var hos mormor & ove en stund:D var på thule.. KÖPTE SKOHYLLA OCH HATTHYLLA! bra sara ioch ted :P skohylla kanju vara bra att ha ;)

såg även sex and the city, var bra tyckte jag iaf :P haha ted tyckte sådär "!

idag måndag.. varit i MALMÖ..fixat typ saker tills fredag ;:D hihi hoppas det blir bar med det jag fixat och attd et blir skoj på fredag :D LÄNGTAR! sen titta vi efetr en lila skojrta till ted. han såg en på idol i fredags.. någon som vet var den e KÖPT ?
sen åt vi skit god lunch på delikatessen.. skit gott och ett trevligt ställe :D

nu har vi fixat  i hallen och ätit lite kvällsmat.. :P nyttig sådan.. var ute och sprang innan.. SKIT BRA SARA!


// Sara

Kommentarer
Postat av: lina

Kul att du pepppar dig själv! ;D Det ska man ju. Men ska jag komma ikväll?<3

2008-10-28 @ 13:42:05
URL: http://linathegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0