Om jag sett ut som du...

jaaa det här med att vara smal osv det e ju en ständig sak.. men att ha en kropp som min lilla syster har..d et skullöe jag vilja ha.. hitta en massa häftiga men även snygga kläningar man skulle vilja ha :P

tänk kunde man vara lite smal.. och samtidigt STOPP`PPPPPPA i sig vad man vill.. i princip... istället får man ständigt tänka på vad man äter för att inte blir jätte tjock.. hmm..tanke på vad kärlken kan göra :P man glömmer ju bort .. FY PÅ MIG!

måste träna och äta bra.. annasr blir det bara värre!!!

TANKE..  ( det e också farligt att jobba med det jag gör)

snyyyggg :P


häftig!!!

snyggg och sötttttt :P rosa ;)


// Sara

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja du, tänk om man kunde proppa i sig massor av chips och godis och gå ner i vikt!? Eller tänk om grönsaker smakat som lösgodis..!

Hm..!!



Aja, nu ska jag äta godis och bygga på min figur! haha!

2008-10-04 @ 15:10:45
URL: http://sunnydaze.fashionblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0