Underbar dag! mycket givande...

ja så fort solen är frame kan man göra så mycket mer... som idag... helgen har varit underbar med tjej kväll och mys med becka..
men denna veckan börja ju väldigt bra med.. sen blir den ju bättre på onsdag då min kära kommer hem :d tror att vi äter ute då faktiskt..hihi... har tänkt det iaf...

emma kom ner sen gick vi en runda, när vi gått en bit ringde helene och sen efter en stund möte vi upp henne, sen gick vi en ännu längre bit.. var skit skönt, vilket härligt väder.. vi snacka en massa och jag lyssna lite på mamma snacket ;) haha det e ju roligt att höra visa saker.. sen snacka vi en massa annat skit.. och lite om hus och så.. lite intressant faktiskt..  sen tog vi en lika paus på conditoriet och emilia vakna till, så busa vi en massa.. så roligt att se när de växer och blir stora :p hon är 13 månader nu.. sen passa jag min lilla tösa bit felicia;P hon blir två månader på onsdag..

sen eftfer det gick jag till banken, snacka lite.. sen till sport affären köpte ett par cykelbyxor :D haha :P inte så värst snygg i dem me vad gör det när man tränar, inget.. vill de titta in min röva så gör det haha :P

åt och träffa teds mamma och syster , skulle kolla på maja, men hhitta vi inte.

sen iväg på träning ett härligt spining´passssssss ... mm vad skönt det är.. sen blev jag sugen på att sola.. så jag cykla dit. tog ENDAST 9 min. men det är en början iaf.. såg ej så mycket skillnad men det kommer om ett par gånger.. nu har jag duschat och så.. härligt kan man sitta här lite.. sen kl 9 e det MATAKUTEN.. med melker och några andar..han paul som ska vara med har jag tagit hand med när jag var i stockholm :P haha ojj i stockholm haha!!

ska kolla liet internet NU ;)

// Sara

      (från i lördags på fotbollen )


 ( från idag )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0