20 år och helgens fest är över...

jaa nu var man 20 år.. får gå på systemet och såå.. dock har man knappt hunnit tänka på det.. eftersom vi skulle ha fest på lördag (igår) .. men allt har gått bra.. :D


 SARA 20 och LINA 15
festen var skit skoj.. (fast jag var lita sur eftervisa besked på dagen) men alla NI som var där och gjorde kvällen minnes värd.. mycket tacksam för det! fick massa bra saker :D

jag har ju lite bilder vill lägga ut.. vet dock vart de sak ut.. men det kommer jag nog på... :P  pixbox blir det nog..!


// Sara


                denna var den bästa.. fick den av MIN NDERBARA SAMBO TED :D tack såå HJÄRTLIGT! ( ska få låna den om du är snäll :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0