ännu en dag!

onsdag idag.. har väl funkat bra :P man har snackat lite och såå men annars lugnt hihi.. inte som igår attman kom ihop sig med chefen haha ! nä sp kan man inte säga men ja det blev ju som det blev.jag fick som jag ville men hon blev ju ej glad sen fick jag vet att vi har beställning den 27 men inte mitt problem!

just nu är  jag nyttig haha kesella med äpple, banan och pressad apelsínjuice hehe.. dock e det svårt på jobbet. massa godsaker överallt..skit farligt..

läste på min lilla systers blogg att hon tog nytt rekord i MOSSEN idag.. eller ja det var väl hennes personliga men ändå..fortsätt kämpa :P kom du först av tjejorna eller ? :D ( själv var man alltid bland de sista haha )

nu lyssnar jag på IDOL.. så himla kass..men det e ju det som gör TV!




ted min lilla kära !

GRATTIS EMMA! 22 år idag och supermamma :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0